Producenci

Sonda

Skąd dowiedzieliście się Państwo o naszym sklepie?

Statystyki

Produktów:
7519
Kategorii:
842
Nowości:
152
Promocje:
43

Reklamacje i zwroty

Podczas odbioru osobistego lub odbioru towaru przywiezionego transportem firmowym możecie Państwo zrezygnować z zakupu. Jednakże w przypadku firmowego transportu, niezależnie od dokonania zakupu, Klienci są zobowiązani do uregulowania umówionej wcześniej zapłaty za transport.
W powyższych przypadkach, żadne inne zwroty nie będą uwzględniane.
 
Prosimy sprawdzać czy towar przywożony przez kuriera nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie już po odjeździe kuriera, należy powiadomić telefonicznie tego samego dnia, przewoźnika , który ma obowiązek przysłać w ciągu kilku dni kuriera na miejsce doręczenia.
Z kurierem należy spisać protokół reklamacyjny, bez którego żadne reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi towaru nie będą przez nas przyjmowane! Protokół musi zostać spisany przez Państwa uważnie, tak aby nie zawierał zapisów praktycznie wykluczających pozytywne rozpatrzenie naszej reklamacji u przewoźnika. Tylko gdy otrzymamy prawidłowo spisany protokół reklamacyjny dotyczący wysyłki, reklamacje  na uszkodzenia mechaniczne towaru będą uznawane.
Protokół reklamacyjny należy dostarczyć do naszej firmy wraz ze zdjęciami uszkodzeń i poinformować nas o zdarzeniu. W zamian za uszkodzony towar wysyłamy kolejny. Wszelkie związane z tym dodatkowe koszty ponosi nasza firma!
 
Zgodnie z obowiązującym prawem macie Państwo możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dostarczenia go przez kuriera. Jednakże w przypadku zwrotu ponosicie Państwo podwójne koszty transportu: wysyłki oraz odesłania towaru do naszego magazynu. Towar aby został przyjęty musi być nieużywany, niekopiowany, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.
Po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru, zwracamy Państwu koszt równy cenie za jaką zakupiliście Państwo towar (nie zwracamy kosztu przesyłki towaru do Państwa, różnic w cenie spowodowanych jej zmianą).
 
UWAGA! Produkty sprowadzane na zamówienie od producenta lub hurtowni z innych miast niż Warszawa i jej okolice nie podlegają zwrotom!
 
Wszystkie towary są nowe i objęte gwarancją producenta. Wielu producentów nie załącza do towarów kart gwarancyjnych, w tych przypadkach wystarczającym dowodem do gwarancji jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
Jeżeli produkt posiada wadę fabryczną lub podlega zmianą pomimo właściwego użytkowania,a jego okres gwarancyjny nie zakończył się, prosimy o poinformowanie nas o takim fakcie. Nasz sklep powiadamia w tej sytuacji producenta, który dalej zajmuje się tą sprawą i rozwiązuje ją według swoich założeń.
 
Zachęcamy do korzystania z formularza kontaktowego w razie jakichkolwiek pytań!!!
 
Przed zakupem radzimy zapoznać się z regulaminen.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

"Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności."

Click Shop | Hosting home.pl