Płatności

Niezależnie od wybranego sposobu dostawy masz do wyboru następujące formy płatności:

- przelew tradycyjny

- przelew PayU

- pobranie/gotówka

 

PRZELEW TRADYCYJNY

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz automatycznego maila z prośbą o potwierdzenie oraz informacją, iż nasz pracownik poinformuje Cię o czasie realizacji zamówienia oraz prześle dane do przelewu.

Prosimy o wstrzymanie się z dokonaniem przelewu, jeżeli przed złożeniem zamówienia nie upewniałeś się co do dostępności produktów, do momentu kontaktu z naszej strony. Nasz pracownik poinformuje Cię mailowo (w godzinach pracy sklepu staramy się reagować na nowe zamówienia na bieżąco), o czasie realizacji zamówienia oraz prześle fakturę pro-forma z danymi do przelewu, jeżeli akceptujesz czas oczekiwania - dokonaj przelewu.

Dane do przelewu znajdują się również w zakładce "Kontakt".

W tytule przelewu wpisz numer zamówienia. Nie wpisałeś? Jeżeli przelew został wysłany z konta osoby, na którą zostało złożone zamówienie, nic się nie stało i tak odpowiednio zaksięgujemy wpłatę. Jeżeli przelew wykonała inna osoba i nie podała numeru zamówienia w tytule - skontaktuj się z nami i poinformuj o tym.

Niezależnie od wybranej formy dostawy (przesyłka kurierska, transport firmowy czy odbiór osobisty), towar jest wysyłany lub gotowy do odbioru po potwierdzeniu zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

 

PRZELEW PAYU

Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany poprzez link do płatności online oraz otrzymasz maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. 

UWAGA: Przed złożeniem zamówienia z tą formą płatności oraz dokonaniem przelewu poprzez PayU prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, w celu potwierdzenia dostępności produktów na które składasz zamówienie. 

Po prawidłowo zakończonej płatności otrzymasz od PayU mail z linkiem pozwalającym sprawdzić status płatności. Płatność przyjmiemy, a jej status zmieni się na "opłacona", gdy towar jest dostępny lub gdy potwierdzimy, że dokonujesz wpłaty wiedząc, iż czas realizacji jest dłuższy (gdy wybrany przez Ciebie towar musimy sprowadzić).

Zamówienie zacznie być realizowane gdy potwierdziłeś zamówienie i status płatności zmienił się na "opłacona".

 

POBRANIE / GOTÓWKA

Zarówno kurierowi, jak i naszemu pracownikowi podczas transportu firmowego, możesz zapłacić gotówką, jeżeli wybrałeś taką formę płatności przy składaniu zamówienia.

W przypadku przesyłek kurierskich maksymalna kwota pobrania to 6500zł. Jeżeli złożyłeś większe zamówienie poprosimy Cię o wpłatę pozostałej kwoty na konto. Możesz również odebrać towar z najbliższego punktu odbioru kuriera, wtedy maksymalna kwota pobrania wynosi 11 000zł.

W przypadku transportu firmowego prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty lub informację przed dostawą jakiej wpłaty chcesz dokonać, aby kierowca miał przygotowaną resztę.

W przypadku odbioru osobistego również istnieje możliwość płatności gotówką w sklepie, jeżeli wybrałeś przy składaniu zamówienia odbiór osobisty i płatność przelewem, a wolisz jednak zapłacić gotówką - poinformuj nas o tym, abyśmy z realizacją zamówienia nie czekali na wpłatę.

Jeżeli złożyłeś zamówienie na produkt sprowadzany na zamówienie od producenta i wybrałeś jako formę płatności pobranie lub gotówkę przy odbiorze osobistym, możemy poprosić Cię o wpłatę zadatku po złożeniu zamówienia.

 

Jeżeli po złożeniu zamówienia, chcesz zmienić wybraną formę płatności, skontaktuj się z nami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl